Viedi dati

Bisnode pārveido lielu datu masīvu (Big data) par viediem datiem

Viedi dati - tie ir klienta vajadzībām pielāgoti un atbilstoši dati

Mūsdienās dati ir mainījušies kā jauns rīks - un tie ir pieejami ļoti lielā daudzumā. Katru dienu visā pasaulē tiek radīti apmēram 16 miljardi megabaitu datu. Mēs, Bisnode, esam pārliecināti, ka nākotne pieder tiem, kas spēj apkopot šos datus un balstīt uz tiem pārskatus, faktus un atbildes.  Mums lielais datu masīvs ir noderīgs, jo to pārveidojam viedos datos.

Izprast to datu apjomu, kāds pasaulē ir katru dienu, nav viegli. Cik daudz ir 16 miljardi megabaiti? Cita statistika var palīdzēt izvirzīt šo sprādzienbīstamo attīstību perspektīvā: 90% pasaules datu ir izveidoti pēdējo divu gadu laikā. Tas ietver datus par darījumiem, e-pastu, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, emuāriem, GPS, videoklipiem un digitālajiem attēliem. Droši vien lieki teikt, ka šie dati, kurus esam raduši minēt kā lielos datus, ir uzņēmumu zelta raktuves - tas ir viens no iemesliem, kāpēc arvien vairāk uzņēmumu krāj un apkopo datus. Kā mēs varam pārvaldīt visus šos datus?

Smart Data nozīmē pienācīgas datu kvalitātes nodrošināšanu. Uzņēmumiem, kas gūst panākumus, ir ne tikai vieglāk saglabāt savus esošos klientus, bet tie ir arī labāk tendēti uz mērķa grupām orientētām reklāmas kampaņām un jauniem klientiem paredzētām reklāmām.
 

Lielie dati pret viedajiem datiem - Bisnode sniedz atbilstošas atbildes un praktisku ieskatu

Kas ir viedie dati?

Milzīgs datu masīvs kļūst par noderīgiem datiem - Smart Data tad, kad tiek pieņemti labi biznesa lēmumi sadarbībai ar klientiem.  Kad Bisnode runā par datu pārveidošanu no liela apjoma datiem uz Smart Data, tas nozīmē liela apjoma datu vākšanu un to izmantošanu, lai nodrošinātu pareizos datu laukus un pareizu analīzi pareizajā laikā. Tas ļauj pieņemt viedus  lēmumus un attīstīt savu biznesu.

Visiem uzņēmumiem ir iespēja uzlabot situāciju, izmantojot datus veidot stratēģiju un pieņemt lēmumus, kas ir balstīti uz precīzu un atbilstošu informāciju. Tam ir nepieciešami Smart Data, lai jūs zinātu, ar ko, kad un ar kādu mērķi  Jums vajadzētu sazināties.

Kā Smart Data Veicina Jūsu Biznesu

Piešķirtie kredītriski
Plašākas informācijas iegūšana no klientiem var palīdzēt pasargāt sevi no krāpšanas un koncentrēties uz labu uzņēmējdarbību ar "pareizajiem klientiem". Dati par gada ienākumiem nesniedz pilnīgu priekšstatu par pirktspēju un kredītspēju. Vairāku, atbilstošu datu avotu apvienošana, ļauj jums līdzsvarot riskus un palielināt ienesīgumu.

Naudas plūsmas plānošana
Lielākā daļa uzņēmumu zina, cik nozīnīgi brīžiem, kad jāmaksā algas un piegādātāju rēķini, ir nenomaksātais parāds-debitors. Mūsu analīzes modeļi sniedz jaunu pārskatu par grāmatvedību un parāda vienkāršu veidu, kā plānot nākotnes naudas plūsmas, lai izvairītos no nevajadzīgām izmaksām uzņēmumam.

“Pareizo” klientu izvēle
Izvērstā mērķauditorijas atlase ļauj uzņēmumam personalizēt piedāvājumus. Tradicionāli mērķa mārketings ir centies atrast uzticamus datus, kas rezultējas drīzāk vispārinātās kopās, nekā labi definētās grupās. Tomēr tagad ir iespējams noskaidrot, kas ir aiz skaitļiem, uzzināt, kas tos interesē, un kādi ir viņu pirkšanas paradumi.
Detalizējiet informāciju par klienta uzvedību
Maz ticams, ka visiem trīsdesmitgadīgajiem uzņēmumiem, kas darbojas vienā lielā pilsētā, ir vienādas intereses, pirkšanas stils un nodarbošanās. Smart Data izmantošana ļauj ar klientiem sazināties pēc saviem noteikumiem, nodrošinot viņus ar labākiem pakalpojumiem un personalizētiem piedāvājumiem. Tai pašā laikā jūs varat balstīt savu darbību uz faktiem, kas iegūti no jau esošiem datiem.

Esošo klientu attiecību attīstība
Pareto princips nosaka, ka 80% no apgrozījuma nāk no 20% klientu. Vai jūs zināt, ko šie rādītāji nozīmē  klientu portfelī? Bisnode spēj piegādāt savu klientu bāzi tā, lai jūs varētu skaidri redzēt, kādas attiecības ar klientiem ir jāattīsta un kuras ir jāizbeidz. Analizējot iepriekšējos pirkumu piemērus, mēs varam sniegt atbildes uz jautājumiem  par piedāvājumu: kuriem klientiem ko, kad un kā piedāvāt.