Segmentācija un mērķauditorijas analīze

Savu stratēģiju balstīt uz faktiem
Sazinieties ar mums
check_fat_green.png

Izstrādājiet stratēģiju ar klientu orientētu analīzi

check_fat_green.png

Atrodiet ideālu segmentācijas modeli

check_fat_green.png

Izstrādājiet savus mārketinga pasākumus, izmantojot personalizētus piedāvājumus

Izpratne par pieaugošo tirgus potenciālu

Izpratne par pieaugošo tirgus potenciālu

Sekmīgas uzņēmējdarbības priekšnoteikums ir izprast klientus, viņu uzvedību un viņu vajadzības. Ar arvien pieaugošām pārmaiņām tas var šķist daudz sarežģītāks nekā jebkad agrāk. Uzņēmuma spēja veidot stratēģijas, kas balstās uz vērtīgu izpratni par tirgu un klientiem, tagad ir tieši biznesa kritiska darbība. Nosakot potenciālu, pastāv gan esošie klienti, gan prospekti, koncentrējoties uz resursiem pareizajās vietās, veicot mērķtiecīgus piedāvājumus, racionalizējot mārketingu un sasniedzot tos, kuriem ir vislielākā pirktspēja un potenciāls, izmantojot atbilstošus kanālus.
Bisnode palīdz analizēt klientus un izredzes visā klienta dzīves cikla laikā. Pieaugot tirgus izpratnei un esošajiem klientiem, mēs identificējam atbilstošos segmentus, kas sniedz jums iespēju sasniegt jaunus klientus. Tādā veidā jūs varat gan radīt izaugsmi, gan palielināt rentabilitāti.

Identificēt potenciālu paplašinātām iespējām

Identificēt potenciālu paplašinātām iespējām

Attīstīt uzņēmējdarbību, pamatojoties uz jūsu nosacījumiem

  • Precīzi definējiet mērķa grupas ar mērķauditorijas atlases rīkiem un pieredzējušiem analītiķiem.
  • Racionalizējiet savu uzņēmējdarbību, izmantojot atbilstošu segmentēšanu.
  • Palieliniet klientu vērtību, izmantojot operatīvi noderīgus segmentācijas modeļus.
Koncentrēt un maksimizēt mārketingu

Koncentrēt un maksimizēt mārketingu

Palieliniet savu precizitāti ar atbilstošiem datiem

  • Pareizi apstrādājiet datus par klientiem, izmantojot analīzi un viedo kombināciju no jūsu un Bisnode datiem.
  • Izveidojiet priekšnoteikumus, kā sasniegt potenciālos klientus, izmantojot iespēju atzīmēt segmentus individuālā līmenī.
  • Racionalizējiet  resursus un mārketingu, koncentrējoties uz tiem klientiem, kuriem, piemēram, ir visaugstākais pirkšanas potenciāls.

Darba sākšana ar segmentāciju un tirgus potenciāls

Zvaniet mums

Mēs saņemam telefona zvaniem darba dienās starp 9:30-17:30

+371 67 504 241

Iegūt sazinājās

Segmenteerimine on tõeliselt efektiivne ja sulle lisateadmisi andev siis kui kombineerid oma analüüsimudelis nii olemasolevad kliendiandmed, kui ka muud vajalikud andmed välistest allikatest. Bisnodel on väga paju andmeid ettevõtete kohta ja paljudes riikides ka eraisikute kohta, mis aitavad teostada segmenteerimist parimal viisil.

Näiteks saad ettevõtteid segmenteerida asukoha, töötajate arvu, tegevusala, omanike tüübi, ettevõtte kasvu- või langustrendi, keskmise palga jp muude näitajate alusel. Segmenteerimise abil saad kliendid klassifitseerida "kuld", "hõbe" ja "pronks" tüüpideks, mis aitab efektiivistada sinu turundustegevust, teha täpsemaid pakkumisi ja teha suuremat müügikäivet.